Допоможіть влитись в ряди капітанів (вибрати байдарку)

Обговорення туристського спорядження і досвіду його використання.
Продаж, купівля - в Барахолці.
Відповісти
Аватар користувача
Pashtet
Актив
Повідомлень: 797
З нами з: 02.09.2015, 19:41
Звідки: Київ
Похідний досвід: П1К, В1К, Вл1К, Вл2У, Г3У
Контактна інформація:

Допоможіть влитись в ряди капітанів (вибрати байдарку)

Повідомлення Pashtet »

Привіт усім водникам і водницям!
Нещодавно я дійшов до висновку, що у мене вже є базове спорядження для піших походів, гірських та велосипедних. А от водних...
Цим постом я засвідчую, що маю намір та певні можливості обзавестись плавзасобом з тим, щоб створити разом з однодумцями в майбутньому потужну воднофракцію і ходити у спортивні (і не дуже) походи по рікам і морям України і не тільки.
Лишилась дрібниця - обзавестися власним воднотранспортом))
Наразі маю власні вподобання, які виражаються у каркасності байдарки, її тримісності, шкури з ПВХ та несалютності. Далі починаються питання по експлуатації:
- байдарки Неріс алюмінієві та "валькірії" - наскільки зручні/незручні незамкнуті шпангоути? Що надійніше, довговічніше та ремонтопридатніше - метал чи дерево? Чи великий сенс у каркасно-піддувних моделях?
- чи складно зараз знайти елементи каркасу для Тайменів в разі чого, чи треба брати все-таки щось новіше?
- знайшов ще таких звірів як "Victoria" та "Псел" - що це за різновиди, хто знає? Чи специфічні в них деталі в разі ремонту?
- які наразі адекватні ціни на злегка б/в байдарки?
Адепти Нептуна - мені потрібен ваш досвід!

Ну і якщо хтось побаче цікаву пропозицію - кидайте мені))

Аватар користувача
Kefirek
Актив
Повідомлень: 2977
З нами з: 14.05.2011, 13:29
Звідки: Вишгород
Контактна інформація:

Повідомлення Kefirek »

Не раджу брати "Таймені" і "Салюти". Якась дивна в них конструкція каркасу, яка ніби призначена, щоб ускладнювати життя власнику. Знайти деякі (не всі) елементи б/у можна на OLX, ціни різні. Є в Україні 2-3 майстри, які власноруч виготовляють нові запчастини і продають через OLX. Ціни, знов такі, різні.

Про шпангоути.
Замкнені шпангоути теоретично міцніші, ніж незамкнені . А незамкнені теоретично більш зручні. Але на мою думку, і те і інше твердження є суперечливим, бо все залежить від того, хто як і де експлуатує свою байдарку і як саме розподіляє вантаж. Якщо пхати в байдарку набитий рюкзак з прив'язаними до нього карематом (як часто роблять деякі не дуже досвідчені люди при переправі на острів), то є ризик навіть замкнений шпангоут поламати. Саме так , власне, і вийшло цього літа.

В чому плюси дерев'яних шпангоутів у порівнянні із алюмінієвими - не знаю. Завжди мав справу із алюмінієвими, тому знаю, як їх ремонтувати. Байдарка з дерев'яними шпангоутами є у Ксюші та Саші Кравченків.

Я би придивлявся до NERIS Valkure. Вживу їх не бачив, але опис їх цікавий.

Аватар користувача
Анастасия
Досвідчений користувач
Повідомлень: 564
З нами з: 07.07.2009, 21:08
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Повідомлення Анастасия »

Исходя из того, что ты написал -- бери Нерис Алю-3.
Лучше брать сразу с фартухом и юбками.

У валькирии большие проблемы с обитаемостью и драки вёслами с матросом.

Все КНБ имеют недостатки каркасных + недостатки надувнушки, лучше тогда сразу брать надувнушку. Если хочешь непотопляемость байдарки -- возьми надувные сидения, заодно комфорт пятой точке обеспечишь.
Кто, если не мы?!

Аватар користувача
Интел
Керівник турклубу
Повідомлень: 4889
З нами з: 23.10.2006, 20:49
Звідки: Киев

Повідомлення Интел »

Щодо алюмінієвих та дерев'яних шпангоутів - дерев'яні від Нерісу однозначно міцніші. Я взагалі погано уявляю собі, як їх можна поламати - вони зроблені з дуже міцної водостійкої 10-міліметрової фанери. А металеві шпангоути Тайменів і Нерісів - мабуть, найслабше їх місце і ломаються постійно.

Аватар користувача
Kefirek
Актив
Повідомлень: 2977
З нами з: 14.05.2011, 13:29
Звідки: Вишгород
Контактна інформація:

Re: Допоможіть влитись в ряди капітанів (вибрати байдарку)

Повідомлення Kefirek »

Pashtet писав: 31.08.2020, 22:17 Привіт усім водникам і водницям!
Нещодавно я дійшов до висновку, що у мене вже є базове спорядження для піших походів, гірських та велосипедних. А от водних...
Цим постом я засвідчую, що маю намір та певні можливості обзавестись плавзасобом з тим, щоб створити разом з однодумцями в майбутньому потужну воднофракцію і ходити у спортивні (і не дуже) походи по рікам і морям України і не тільки.
Лишилась дрібниця - обзавестися власним воднотранспортом))
Наразі маю власні вподобання, які виражаються у каркасності байдарки, її тримісності, шкури з ПВХ та несалютності. Далі починаються питання по експлуатації:
- байдарки Неріс алюмінієві та "валькірії" - наскільки зручні/незручні незамкнуті шпангоути? Що надійніше, довговічніше та ремонтопридатніше - метал чи дерево? Чи великий сенс у каркасно-піддувних моделях?
- чи складно зараз знайти елементи каркасу для Тайменів в разі чого, чи треба брати все-таки щось новіше?
- знайшов ще таких звірів як "Victoria" та "Псел" - що це за різновиди, хто знає? Чи специфічні в них деталі в разі ремонту?
- які наразі адекватні ціни на злегка б/в байдарки?
Адепти Нептуна - мені потрібен ваш досвід!

Ну і якщо хтось побаче цікаву пропозицію - кидайте мені))

Громадськість з нетерпінням чекає розповіді, чим же закінчилась історія . Яка байдарка врешті-решт куплена? Що стало причиною саме такого вибору?

Аватар користувача
Pashtet
Актив
Повідомлень: 797
З нами з: 02.09.2015, 19:41
Звідки: Київ
Похідний досвід: П1К, В1К, Вл1К, Вл2У, Г3У
Контактна інформація:

Re: Допоможіть влитись в ряди капітанів (вибрати байдарку)

Повідомлення Pashtet »

Kefirek писав: 30.03.2021, 19:39
Pashtet писав: 31.08.2020, 22:17 Привіт усім водникам і водницям!
Нещодавно я дійшов до висновку, що у мене вже є базове спорядження для піших походів, гірських та велосипедних. А от водних...
Цим постом я засвідчую, що маю намір та певні можливості обзавестись плавзасобом з тим, щоб створити разом з однодумцями в майбутньому потужну воднофракцію і ходити у спортивні (і не дуже) походи по рікам і морям України і не тільки.
Лишилась дрібниця - обзавестися власним воднотранспортом))
Наразі маю власні вподобання, які виражаються у каркасності байдарки, її тримісності, шкури з ПВХ та несалютності. Далі починаються питання по експлуатації:
- байдарки Неріс алюмінієві та "валькірії" - наскільки зручні/незручні незамкнуті шпангоути? Що надійніше, довговічніше та ремонтопридатніше - метал чи дерево? Чи великий сенс у каркасно-піддувних моделях?
- чи складно зараз знайти елементи каркасу для Тайменів в разі чого, чи треба брати все-таки щось новіше?
- знайшов ще таких звірів як "Victoria" та "Псел" - що це за різновиди, хто знає? Чи специфічні в них деталі в разі ремонту?
- які наразі адекватні ціни на злегка б/в байдарки?
Адепти Нептуна - мені потрібен ваш досвід!

Ну і якщо хтось побаче цікаву пропозицію - кидайте мені))

Громадськість з нетерпінням чекає розповіді, чим же закінчилась історія . Яка байдарка врешті-решт куплена? Що стало причиною саме такого вибору?

Не помітив "нетерпіння", але ти правий, історію треба завершити.

Після чергового досвіду експлуатації старого Тайменю-3 (про ці емоції та інші пригоди можна почитати у звіті https://docs.google.com/document/d/1LM0 ... sp=sharing)
я остаточно впевнився, що байдарку буду брати нову.

Вибір моделі:
Так як експлуатація здебільшого передбачається на спокійній воді, а корисним місцем я також дорожу, то вибір був зроблений на користь каркасного типу байдарки.
Так як пошук екіпажу, планування і організація побуту у водних ПВД-вилазках простіше з двомісною байдаркою - вибір був зроблений на користь двійки.
Так як досвід експлуатації двійок-"Валькірій" вельми специфічний (загальна компоновка байдарки з місцями матросів і місць для багажу мені не сподобалась), заявлена характеристика "рекомендується для морів, так як деревина стійка до морської води" викликає сумнів (купа інших деталей все одно з того самого алюмінію, в тому числі силових), а також той факт, що серію "Алю" в майбутньому можна буде реорганізувати в "трійку" придбанням комплекту шкури і набору кісток (для "Валькірій" такої опції немає, елементи "двійки" не використовуються в "трійці" і треба купляти повністю нову байдарку) - вибір був зроблений на користь моделі "Neris Alu-2".
Колір обирався якомога різний - чорний низ, червноий верх, жовте весло, синє весло.

Замовлення зробив ще перед новим роком, за домовленістю з директором компанії "Неріс" Костянтином Абрамовим ціна на байдарку в "Expedition" комплектації склала 24 000 грн. (зараз на сайті вказана ціна 26 100).
Знижку на байдарку для клубу НЕ РОБЛЯТЬ, як і на імпортні товари (весла, наприклад). Готові зробити особисті знижки 10% на свою продукцію - гермомішки, жилети і т. д.


Аватар користувача
Олег Трилис
Актив
Повідомлень: 124
З нами з: 03.11.2012, 14:13
Звідки: Киев/Тайвань

Re: Допоможіть влитись в ряди капітанів (вибрати байдарку)

Повідомлення Олег Трилис »

Після чергового досвіду експлуатації старого Тайменю-3 (про ці емоції та інші пригоди можна почитати у звіті
Я могу бессовестно взять часть заслуги продвижения водного туризма в ТКУ путем мотивации людей к покупке личных плав.средств?

Аватар користувача
Pashtet
Актив
Повідомлень: 797
З нами з: 02.09.2015, 19:41
Звідки: Київ
Похідний досвід: П1К, В1К, Вл1К, Вл2У, Г3У
Контактна інформація:

Re: Допоможіть влитись в ряди капітанів (вибрати байдарку)

Повідомлення Pashtet »

Ну таке, я ще до того задумав купляти байдарку) твій вклад в тому, що це нова байдарка - а отже, сподіваюсь, прослужить мені і походам з ТКУ довше)

Стосовно весел - обрав симетричні лопаті через їх більшу площу і безпечність при упорі веслом (лінією, а не точкою - більша надійність).
Отакі https://neriskayaks.com/products/paddle ... .html?l=ua
Хотів трисеційні, щоб влазили в чохол з байдаркою, але були тільки двосекційні - ну і добре, менше з'єднань - більша надійність і менше люфти.
Довжину обирав інтуїтивно якнайбільшу - 240 см - для більшого гребка. Та і обрізати завжди можна, якщо що)

Відповісти