Привіт усім водникам і водницям!
Нещодавно я дійшов до висновку, що у мене вже є базове спорядження для піших походів, гірських та велосипедних. А от водних...
Цим постом я засвідчую, що маю намір та певні можливості обзавестись плавзасобом з тим, щоб створити разом з однодумцями в майбутньому потужну воднофракцію і ходити у спортивні (і не дуже) походи по рікам і морям України і не тільки.
Лишилась дрібниця - обзавестися власним воднотранспортом))
Наразі маю власні вподобання, які виражаються у каркасності байдарки, її тримісності, шкури з ПВХ та несалютності. Далі починаються питання по експлуатації:
- байдарки Неріс алюмінієві та "валькірії" - наскільки зручні/незручні незамкнуті шпангоути? Що надійніше, довговічніше та ремонтопридатніше - метал чи дерево? Чи великий сенс у каркасно-піддувних моделях?
- чи складно зараз знайти елементи каркасу для Тайменів в разі чого, чи треба брати все-таки щось новіше?
- знайшов ще таких звірів як "Victoria" та "Псел" - що це за різновиди, хто знає? Чи специфічні в них деталі в разі ремонту?
- які наразі адекватні ціни на злегка б/в байдарки?
Адепти Нептуна - мені потрібен ваш досвід!
Ну і якщо хтось побаче цікаву пропозицію - кидайте мені))
Допоможіть влитись в ряди капітанів (вибрати байдарку)
- Pashtet
- Досвідчений користувач
- Повідомлень: 976
- З нами з: 02.09.2015, 20:41
- Звідки: Київ
- Experience: П2К, В2К, Вл1К, Вл2У, Г3У
- Контактна інформація:
Допоможіть влитись в ряди капітанів (вибрати байдарку)
Хочеш щось змінити - починай з себе.
- Kefirek
- Досвідчений користувач
- Повідомлень: 3114
- З нами з: 14.05.2011, 14:29
- Звідки: Вишгород
- Контактна інформація:
Не раджу брати "Таймені" і "Салюти". Якась дивна в них конструкція каркасу, яка ніби призначена, щоб ускладнювати життя власнику. Знайти деякі (не всі) елементи б/у можна на OLX, ціни різні. Є в Україні 2-3 майстри, які власноруч виготовляють нові запчастини і продають через OLX. Ціни, знов такі, різні.
Про шпангоути.
Замкнені шпангоути теоретично міцніші, ніж незамкнені . А незамкнені теоретично більш зручні. Але на мою думку, і те і інше твердження є суперечливим, бо все залежить від того, хто як і де експлуатує свою байдарку і як саме розподіляє вантаж. Якщо пхати в байдарку набитий рюкзак з прив'язаними до нього карематом (як часто роблять деякі не дуже досвідчені люди при переправі на острів), то є ризик навіть замкнений шпангоут поламати. Саме так , власне, і вийшло цього літа.
В чому плюси дерев'яних шпангоутів у порівнянні із алюмінієвими - не знаю. Завжди мав справу із алюмінієвими, тому знаю, як їх ремонтувати. Байдарка з дерев'яними шпангоутами є у Ксюші та Саші Кравченків.
Я би придивлявся до NERIS Valkure. Вживу їх не бачив, але опис їх цікавий.
Про шпангоути.
Замкнені шпангоути теоретично міцніші, ніж незамкнені . А незамкнені теоретично більш зручні. Але на мою думку, і те і інше твердження є суперечливим, бо все залежить від того, хто як і де експлуатує свою байдарку і як саме розподіляє вантаж. Якщо пхати в байдарку набитий рюкзак з прив'язаними до нього карематом (як часто роблять деякі не дуже досвідчені люди при переправі на острів), то є ризик навіть замкнений шпангоут поламати. Саме так , власне, і вийшло цього літа.
В чому плюси дерев'яних шпангоутів у порівнянні із алюмінієвими - не знаю. Завжди мав справу із алюмінієвими, тому знаю, як їх ремонтувати. Байдарка з дерев'яними шпангоутами є у Ксюші та Саші Кравченків.
Я би придивлявся до NERIS Valkure. Вживу їх не бачив, але опис їх цікавий.
- Анастасия
- Досвідчений користувач
- Повідомлень: 568
- З нами з: 07.07.2009, 22:08
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Исходя из того, что ты написал -- бери Нерис Алю-3.
Лучше брать сразу с фартухом и юбками.
У валькирии большие проблемы с обитаемостью и драки вёслами с матросом.
Все КНБ имеют недостатки каркасных + недостатки надувнушки, лучше тогда сразу брать надувнушку. Если хочешь непотопляемость байдарки -- возьми надувные сидения, заодно комфорт пятой точке обеспечишь.
Лучше брать сразу с фартухом и юбками.
У валькирии большие проблемы с обитаемостью и драки вёслами с матросом.
Все КНБ имеют недостатки каркасных + недостатки надувнушки, лучше тогда сразу брать надувнушку. Если хочешь непотопляемость байдарки -- возьми надувные сидения, заодно комфорт пятой точке обеспечишь.
Кто, если не мы?!
- Kefirek
- Досвідчений користувач
- Повідомлень: 3114
- З нами з: 14.05.2011, 14:29
- Звідки: Вишгород
- Контактна інформація:
Re: Допоможіть влитись в ряди капітанів (вибрати байдарку)
Pashtet писав: ↑31.08.2020, 23:17 Привіт усім водникам і водницям!
Нещодавно я дійшов до висновку, що у мене вже є базове спорядження для піших походів, гірських та велосипедних. А от водних...
Цим постом я засвідчую, що маю намір та певні можливості обзавестись плавзасобом з тим, щоб створити разом з однодумцями в майбутньому потужну воднофракцію і ходити у спортивні (і не дуже) походи по рікам і морям України і не тільки.
Лишилась дрібниця - обзавестися власним воднотранспортом))
Наразі маю власні вподобання, які виражаються у каркасності байдарки, її тримісності, шкури з ПВХ та несалютності. Далі починаються питання по експлуатації:
- байдарки Неріс алюмінієві та "валькірії" - наскільки зручні/незручні незамкнуті шпангоути? Що надійніше, довговічніше та ремонтопридатніше - метал чи дерево? Чи великий сенс у каркасно-піддувних моделях?
- чи складно зараз знайти елементи каркасу для Тайменів в разі чого, чи треба брати все-таки щось новіше?
- знайшов ще таких звірів як "Victoria" та "Псел" - що це за різновиди, хто знає? Чи специфічні в них деталі в разі ремонту?
- які наразі адекватні ціни на злегка б/в байдарки?
Адепти Нептуна - мені потрібен ваш досвід!
Ну і якщо хтось побаче цікаву пропозицію - кидайте мені))
Громадськість з нетерпінням чекає розповіді, чим же закінчилась історія . Яка байдарка врешті-решт куплена? Що стало причиною саме такого вибору?
- Pashtet
- Досвідчений користувач
- Повідомлень: 976
- З нами з: 02.09.2015, 20:41
- Звідки: Київ
- Experience: П2К, В2К, Вл1К, Вл2У, Г3У
- Контактна інформація:
Re: Допоможіть влитись в ряди капітанів (вибрати байдарку)
Kefirek писав: ↑30.03.2021, 20:39Pashtet писав: ↑31.08.2020, 23:17 Привіт усім водникам і водницям!
Нещодавно я дійшов до висновку, що у мене вже є базове спорядження для піших походів, гірських та велосипедних. А от водних...
Цим постом я засвідчую, що маю намір та певні можливості обзавестись плавзасобом з тим, щоб створити разом з однодумцями в майбутньому потужну воднофракцію і ходити у спортивні (і не дуже) походи по рікам і морям України і не тільки.
Лишилась дрібниця - обзавестися власним воднотранспортом))
Наразі маю власні вподобання, які виражаються у каркасності байдарки, її тримісності, шкури з ПВХ та несалютності. Далі починаються питання по експлуатації:
- байдарки Неріс алюмінієві та "валькірії" - наскільки зручні/незручні незамкнуті шпангоути? Що надійніше, довговічніше та ремонтопридатніше - метал чи дерево? Чи великий сенс у каркасно-піддувних моделях?
- чи складно зараз знайти елементи каркасу для Тайменів в разі чого, чи треба брати все-таки щось новіше?
- знайшов ще таких звірів як "Victoria" та "Псел" - що це за різновиди, хто знає? Чи специфічні в них деталі в разі ремонту?
- які наразі адекватні ціни на злегка б/в байдарки?
Адепти Нептуна - мені потрібен ваш досвід!
Ну і якщо хтось побаче цікаву пропозицію - кидайте мені))
Громадськість з нетерпінням чекає розповіді, чим же закінчилась історія . Яка байдарка врешті-решт куплена? Що стало причиною саме такого вибору?
Не помітив "нетерпіння", але ти правий, історію треба завершити.
Після чергового досвіду експлуатації старого Тайменю-3 (про ці емоції та інші пригоди можна почитати у звіті https://docs.google.com/document/d/1LM0 ... sp=sharing)
я остаточно впевнився, що байдарку буду брати нову.
Вибір моделі:
Так як експлуатація здебільшого передбачається на спокійній воді, а корисним місцем я також дорожу, то вибір був зроблений на користь каркасного типу байдарки.
Так як пошук екіпажу, планування і організація побуту у водних ПВД-вилазках простіше з двомісною байдаркою - вибір був зроблений на користь двійки.
Так як досвід експлуатації двійок-"Валькірій" вельми специфічний (загальна компоновка байдарки з місцями матросів і місць для багажу мені не сподобалась), заявлена характеристика "рекомендується для морів, так як деревина стійка до морської води" викликає сумнів (купа інших деталей все одно з того самого алюмінію, в тому числі силових), а також той факт, що серію "Алю" в майбутньому можна буде реорганізувати в "трійку" придбанням комплекту шкури і набору кісток (для "Валькірій" такої опції немає, елементи "двійки" не використовуються в "трійці" і треба купляти повністю нову байдарку) - вибір був зроблений на користь моделі "Neris Alu-2".
Колір обирався якомога різний - чорний низ, червноий верх, жовте весло, синє весло.
Замовлення зробив ще перед новим роком, за домовленістю з директором компанії "Неріс" Костянтином Абрамовим ціна на байдарку в "Expedition" комплектації склала 24 000 грн. (зараз на сайті вказана ціна 26 100).
Знижку на байдарку для клубу НЕ РОБЛЯТЬ, як і на імпортні товари (весла, наприклад). Готові зробити особисті знижки 10% на свою продукцію - гермомішки, жилети і т. д.
Хочеш щось змінити - починай з себе.
- Kefirek
- Досвідчений користувач
- Повідомлень: 3114
- З нами з: 14.05.2011, 14:29
- Звідки: Вишгород
- Контактна інформація:
Re: Допоможіть влитись в ряди капітанів (вибрати байдарку)
А весла? Весла які ти купив?
- Олег Триліс
- Актив
- Повідомлень: 179
- З нами з: 03.11.2012, 14:13
- Звідки: Киев/Тайвань
Re: Допоможіть влитись в ряди капітанів (вибрати байдарку)
Я могу бессовестно взять часть заслуги продвижения водного туризма в ТКУ путем мотивации людей к покупке личных плав.средств?Після чергового досвіду експлуатації старого Тайменю-3 (про ці емоції та інші пригоди можна почитати у звіті
Телеграм-бот для обліку клубного спорядження.
Таблиця-переклік клубного спорядження (стара більше не актуальна після 02.2023) тут.
Таблиця-переклік клубного спорядження (стара більше не актуальна після 02.2023) тут.
- Pashtet
- Досвідчений користувач
- Повідомлень: 976
- З нами з: 02.09.2015, 20:41
- Звідки: Київ
- Experience: П2К, В2К, Вл1К, Вл2У, Г3У
- Контактна інформація:
Re: Допоможіть влитись в ряди капітанів (вибрати байдарку)
Ну таке, я ще до того задумав купляти байдарку) твій вклад в тому, що це нова байдарка - а отже, сподіваюсь, прослужить мені і походам з ТКУ довше)
Стосовно весел - обрав симетричні лопаті через їх більшу площу і безпечність при упорі веслом (лінією, а не точкою - більша надійність).
Отакі https://neriskayaks.com/products/paddle ... .html?l=ua
Хотів трисеційні, щоб влазили в чохол з байдаркою, але були тільки двосекційні - ну і добре, менше з'єднань - більша надійність і менше люфти.
Довжину обирав інтуїтивно якнайбільшу - 240 см - для більшого гребка. Та і обрізати завжди можна, якщо що)
Стосовно весел - обрав симетричні лопаті через їх більшу площу і безпечність при упорі веслом (лінією, а не точкою - більша надійність).
Отакі https://neriskayaks.com/products/paddle ... .html?l=ua
Хотів трисеційні, щоб влазили в чохол з байдаркою, але були тільки двосекційні - ну і добре, менше з'єднань - більша надійність і менше люфти.
Довжину обирав інтуїтивно якнайбільшу - 240 см - для більшого гребка. Та і обрізати завжди можна, якщо що)
Хочеш щось змінити - починай з себе.